Celebrate Originality @ Citadium Printemps ( September 2011 )

Adidas France asked me to create , design  and do the programation of a 3 weeks long in store brand event @ Citadium  .

The space was presenting the Fall / Winter 2010 collection and the Adidas France stop motion campaign , along side with vintage arcades & flippers .

Every wednesdays & saturdays , DJ’s , Skaters , BMX riders , Graffiti artists came to space for live animations , during the 3 weeks of animation the sales increased +132% .

 

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :